top of page
Writer's pictureIt's Unique 精致马六甲

Mengapa memilih kereta Subaru? Encik Nasir memberitahu dengan pengalamannya! 资讯 —— It's Unique 精致马六甲

Updated: May 19, 2021

Encik Nasir, serorang pemandu kereta Subaru. Seorang pemandu yang diselamatkan oleh kereta Subaru dalam kemalangan.

Pengalaman Encik Nasir untuk kereta Subaru

Kali pertama saya melihat Subaru, jenama kereta ini merupakan di Aeon Baru yang di bandar. Sungguh menarik apabila saya melihat kereta Subaru, saya tertarik dengan kereta Subaru. Oleh itu, saya pergi ke showroom Subaru dan cadang untuk membeli kereta subaru kerana memang menarik. Semasa saya memandu, saya rasa kereta ini lebih stabil dan comfort untuk saya.

Subaru XV, kereta yang dibeli oleh Encik Nasir

Pada suatu hari, semasa saya memandu di Bandar Melaka. Saya ternampak satu kereta yang memandu dengan laju. Masa itu, saya tidak ada masa untuk sedar dan berfikir. Detik seterusnya, saya sudah dilanda oleh kereta itu. Setelah saya sedar, airbag saya semua sudah keluar. Woah, saya selamat dan tidak dapat apa cedera.


Saya tengok kereta saya. Ei, hanya kereta hadapan saya mempunyai kerosakan. Bahagian lain tidak ada banyak kerosakan yang teruk. Selepas itu, saya masih boleh keluar dari kereta dengan baik-baik. Saya melihat kereta yang melanda saya. Pintu kereta itu sudah sempit dan pemandu itu tidak dapat keluar. Sebahagian kereta itu pun sudah rosak. Bandingkan dengan kereta saya, kereta saya lebih kokoh dan selamat.


Yang penting itu, cermin kereta saya tidak pecah dan tidak mencederakan saya. Pada saya, kereta Subaru memang lebih safety dan selamat. Pada pengalaman saya, saya tidak dapat apa-apa cedera dalam kemalangan itu.

Sebelum saya memandu Subaru, saya memandu kereta lain. Selepas itu, saya dapat lihat perbezaan kereta lain dengan kereta Subaru. Brek, Cornering, Engine, banyak feature ada perbezaan. Saya rasakan feature kereta Subaru lebih stabil dan baik bandingkan dengan kereta lain. Selain itu, yang saya rasa banyak perbezaan merupakan memandu di jalan raya. Dengan kereta Subaru, lebih selesa dan comfort di jalan raya. Setakat ini, kereta Subaru merupakan kereta pilihan pertama untuk saya.

Encik Nasir Sedang menjalankan temu ramah

Service AJ Premium lebih baik dan tolong-menolong. Saya memang gembira kerana banyak masalah diselesaikan. Saya menarik kerana promoternya yang baik untuk menyelesaikan masalah yang saya mempunyai. Service untuk kereta saya rasa sangat baik. Mereka akan memberikan kita reminder atau SMS untuk mengingatkan kita. Saya suka akan service ini.

Perkongsian dari Ben - AJ Premium

Yang kepentingan itu boleh selamatkan Encik Nasir kerana SUBARU mempunyai reinforcement shape frame chassis , SUBARU strong safety feature ialah menlidungi dan selamatkan driver. Ia mempunyai kerangka lebih kukuh dan dilengkapi pelbagai fungsi keselamatan tambahan.

AJ Premium Company Intro Video

//











Comments


bottom of page